משולחן המנכ”ל, פברואר 2022

להלן ראשי פרקים על המתרחש בלשכה

  • קיימנו פגישה שניה של פורום ההייטק, הפעם מקוונת, האורחים היו בכירים ממינהל עובדים זרים, ענבל משש, ראש הארגון, ענת טויטו, מנהלת אגף שרותי מעסיקים, מוריה בנין מנהלת מדור ירושלים ואפרת לב־ארי היועצת המשפטית של האגף.  הפגישה היתה חשובה ביותר לשני הצדדים, שאלות רבות שהעסיקו את ההייטק קיבלו מענה וכן אלמנטים ייחודיים של ענף ההייטק הועלו בפני המינהל (דוגמאות: הקצאת אופציות לעובד, ביטוח רחב לאובדן כושר עבודה ועוד)
  • בנושא מהנדסים פלסטינים בהייטק, חברה ראשונה הגישה בקשה שעומדת להיות מאושרת ממש בימים אלו. אנחנו נעזר בנסיון שרכשה אותה חברה להעביר את הידע וההמלצות לבאים אחריה.
  • מתוכנן וובינר יחד עם איגוד לשכות המסחר בנושא שיתוף פעולה עיסקי בין התעשייה הישראלית לפלסטינית. אם הכל ילך כשורה הוובינר ייתקיים בתחילת מרץ וההזמנה תצא ממש בקרוב.
  • הוזמנתי על ידי חברת הכנסת אמילי מואטי לועדת חוץ וביטחון לדיון במיזמים לשיתופי פעולה אזרחיים בין ישראלים ופלסטינים, גלעד שר חברינו הוזמן גם הוא, ניתנה לי הזדמנות להציג בקצרה את הלשכה ולדבר על פעילותינו בתחום ההייטק כיום והזכרתי גם את שרקאטק. המשרד לשיתוף פעולה אזורי הזכיר גם כן את שיתוף הפעולה הנוכחי איתנו. למדתי שהמשרד לשיתוף פעולה אזורי עומד להכריז על האירגונים מקבלי תקציבים ל 2022 בקרוב (הגישו כמאה אירגונים…). אני תקווה שנהיה בין הזוכים